Eventbureau i København
Eventbureau i København
Skal planlægningen af årets firmafest eller den store firmajulefrokost i gang kan vi hjælpe jer med hele eller dele af firmaarrangementet.
Vi er et dynamisk, kreativt og erfarent eventbureu i København fra 2009 med størstedelen af firmaarrangementer og events afvikles i København og omegn.
Hvad kan vi tilbyde og hvad koster det, at benytte et eventbureau?
Vores eventbureau arbejder groft sagt på 2 forskellige områder.
1. Fest- og eventassistance med koordinerende og formidlende karakter
Vi har en bred vifte af samarbejdspartnere i København og har nøje udvalgt lokations og samarbejdspartnere så vi kan sikre jer, at kvaliteten lever op til den pris der udbydes på et festarrangement.
Vi koordinerer og formidler jeres fest således, at den matcher jeres ønsker, forventninger og budget. I mange tilfælde er vi inde over mad, drikkevarer, underholdning og lyd, lys og teknik.
Koster det os ekstra, at benytte et eventbureau? Nej, det koster jer ikke ekstra, at tilkøbe et arrangement via os. Det gør det ikke og de priser I får fra os på selve arrangementet vil være præcis de samme I vil kunne få tilbudt fra vores samarbejdspartner. Vi får simpelthen en kommission for alle de kunder vi håndterer og det vil ikke afspejles i jeres priser.
2. Fest- og eventassistance som komplet eventarrangør
Et komplet ansvar for hele firmafesten eller firmajulefrokoster vil typisk være når vi har fundet det perfekte lokation til jer ud fra jeres ønsker og forventninger! Vi står for det hele og lejer alt lige fra stole, borde, service, barmoduler, lyd & lys, teknik osv. ind og der ud over benytter vores pålidelige samarbejdspartnere inden for catetering osv.
Ved en sådan arrangement hvor vi står for det hele påtager vi os naturligvis det fulde ansvar og tilbyder konkurrencedygtige priser.
Kontakt os på tlf.: 42 75 01 01 eller send os en e-mail på: info@eventportalen.dk