Om Eventportalen

HVEM ER VI?
Eventportalen.dk er Danmarks nye eventportal til dansk erhvervsliv, personaleforeninger og private. Vi er en redaktion bestående af et serviceminded og dynamisk team med kendskab til fest- og eventbranchen der ønsker, at gøre markedet mere overskueligt og brugervenligt for den enkelte forbruger hvad angår pris og kvalitet.

Eventportalen.dk repræsenterer et større udvalg af fest- og eventudbydere fra hele København og omegn, Fyn og Jylland. Vi formidler kontakten mellem leverandør og bruger og står hovedsageligt for formidling. Herunder kan vi i enkelte tilfælde stå for booking og hjæper gerne med rådgivning samt tilbud til større kunder.
 

Få EKSPERTHJÆLP FRA OS
Ud over formidling af kontakter tilbyder vi også råd og vejledning i forbindelse med arrangementer og events - og påtager os gerne, at koordinere hele jeres arrangement eller event - uanset om I er 30 eller 5.000 pers.
Kontakt os på tlf.: 42 75 01 01 eller send os en e-mail: info@eventportalen.dk
 

LAV EN FORESPØRGSEL - DEN ER 100% UFORPLIGTENDE
Det er 100% gratis og uforpligtende, at lave en forespørgsel på Eventportalen. Efter modtagelse af tilbud fra forskellige leverandører kan I frit vælge imellem de tilbud I modtager.

Har I brug for vejledning sidder vi klar ved telefonen på tlf.: 42 75 01 01. Lad os få en god snak om jeres ønsker, krav og budget - så fremsender vi efterfølgende nogle gode løsninger.